Compania globală de logistică Geodis adaugă managementul retururilor la gama sa de servicii de comerț electronic. Comercianții cu amănuntul și jucătorii din e-commerce pot utiliza acum soluția tehnologică și logistică completă a grupului care acoperă întregul lanț valoric, de la orchestrarea comenzilor până la gestionarea retururilor de produse, servicii disponibile în toată Europa.

Acestea includ şi declarația consumatorilor de returnare, colectarea și identificarea produselor și livrarea articolelor înapoi în stoc.

Geodis a însărcinat start-up-ul francez Shop Run Back, care rulează o platformă de gestionare a retururilor cu etichetă albă în circa 100 de țări, să proiecteze software-ul digital pentru acest produs.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare