Compania elveţiană de căi ferate, FFS, anunță că lucrările la tunelul de bază al căii ferate Gotthard decurg conform programului și, prin urmare, circulația trenurilor se va relua la capacitate maximă în septembrie 2024.

Traficul se va relua la mai bine de un an de la începerea șantierului, care a avut loc în octombrie 2023. Compania informează că o nouă ușă de schimbare a căii se instalează la stația multifuncțională Faido.

„Având în vedere dimensiunile sale, la sfârșitul lunii aprilie ușa personalizată a fost introdusă în tunel prin descompunerea în diferite părți, care acum sunt asamblate și instalate în aproximativ șase săptămâni. Ușa de schimbare a căii are aproximativ 4 m lățime și aproximativ 7 m înălțime. După instalare, controlul electromecanic și hidraulic va fi asamblat și testat la fața locului.”

Din octombrie, „7 km de cale au fost complet reînnoiți, înlocuind șinele, precum și 20.000 de blocuri de traverse și stratul de beton în care sunt amplasate. În stația multifuncțională Faido au fost înlocuite și cele două comutatoare de mare viteză și drive-urile.”

După montarea ușii, șantierul va trebui să refacă echipamentul tehnologic feroviar și să completeze sistemele de tunel (inclusiv senzorii de incendiu și iluminat). Apoi tunelul va fi curățat cu un tren de construcție, care va extrage și praful fin. În cele din urmă, totul va trebui testat și aprobat.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut