Din ianuarie 2023, Lufthansa Cargo va folosi plase noi, mai ușoare, pentru a securiza paleții de marfă. Datorită utilizării unei fibre speciale, noile plase sunt cu peste 50% mai ușoare decât plasele convenționale, ceea ce reduce greutatea fiecărui zbor și, prin urmare, emisiile de CO2. Prin aceasta, compania aeriană de marfă face din nou un pas consistent către o mai mare durabilitate.

Mediul este unul dintre motivele care a determinat Lufthansa Cargo să fie prima companie cu o alegere de acest tip. „Ne-am propus obiectivul ambițios de a reduce la jumătate emisiile noastre de CO2 per kilogram de zbor până în 2030”, spune Dorothea von Boxberg, președintele comitetului executiv și CEO al Lufthansa Cargo AG. „Pentru a realiza acest lucru, trebuie să acționăm pe mai multe fronturi. Fiecare măsură este importantă. Una dintre acestea este reducerea greutății echipamentelor noastre de încărcare.”

CEO-ul a mai precizat că, dacă obiectivul de a deveni neutru CO2 în aviație este programat pentru 2050, „pe teren, vrem să atingem acest obiectiv încă din 2030”.

Noile plase „Pallet Net Zero”, de la AmSafe Bridport, cântăresc între 9 și 11 kg, mai puțin de jumătate dintr-o plasă convențională din fibră de poliester. Forța lor este rezistența ridicată la tracțiune, garantată de o fibră specială, şi fabricarea din materii prime regenerabile. Prin reducerea greutății, Lufthansa Cargo economisește aproximativ 140 de tone de combustibil și 440 de tone de CO2 pe an.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut