Maersk a deschis un nou centru de livrare pentru Levi Strauss & Co. Mega depozitul de 1,2 milioane ft2 (circa 111.480 metri pătrați) face parte din modernizarea rețelei de distribuție și logistică a retailerului.
Maersk Warehousing & Distribution Services, parte a AP Moller – Maersk a deschis o nouă unitate omnicanal de 1,2 milioane ft2 (circa 111.480 metri pătrați) în Groveport, Ohio (SUA), pentru a deservi comerțul cu ridicata, canalele de vânzare cu amănuntul și de comerț electronic ale Levi Strauss & Co.
Serviciile avansate ale unității includ soluții de logistică end-to-end, de la consolidarea originii până la fulfillment omnicanal. O caracteristică cheie a facilității Groveport este sistemul EuroSort, care acceptă alegerea loturilor, permițând pickerilor din depozit să adune mai multe comenzi într-o singură cursă. Este o soluție potrivită pentru sortarea articolelor de îmbrăcăminte, care funcționează la viteze mari și poate procesa până la 28.000 de produse pe oră și gestiona până la 100 de milioane de unități pe an. Sistemul include, de asemenea, capacități de manipulare automată a cutiilor rămase, reducând volumul de lucru manual al pickerilor și sporind eficiența operațională generală.
Primul dintre cele două sisteme EuroSort este deja instalat în proporție de 70%, al doilea fiind așteptat să fie operațional până în noiembrie. Se preconizează că întreaga configurație va intra în vigoare la începutul lui 2025.
Decizia lui Levi Strauss de a colabora cu Maersk vine după ce compania și-a anunțat planurile de a renunța la rețeaua de logistică deținută și operată în principal în SUA și Europa. Levi’s se bazează acum pe furnizorii de servicii de logistică terță parte (3PL), precum Maersk, pentru a reduce costurile de fulfillment, menținând în același timp niveluri ridicate ale serviciilor.
„Suntem în proces de realiniere a rețelei noastre pentru a poziționa mai bine LS&Co. pentru a satisface cerințele clienților, pentru a ne impulsiona ambițiile și pentru a susține creșterea viitoare. Această unitate proiectată și operată de Maersk este un pas important în strategia noastră de tranziție la o rețea hibridă de distribuție și logistică care echilibrează facilitățile deținute și operate omnicanal cu facilități 3PL avansate tehnologic. Acest lucru va îmbunătăți experiența clienților, capacitatea, performanța la timp și eficiența afacerii noastre”, a declarat Craig Jones, Senior Vice President al LS&Co. Global Distribution and Logistics Operations.
Centrul Groveport marchează a zecea unitate globală pe care Maersk o operează pentru Levi Strauss, cu alte centre situate în principal în Asia.
Trecerea lui Levi Strauss către utilizarea furnizorilor 3PL precum Maersk reflectă o tendință mai largă în industria de retail, unde companiile se concentrează din ce în ce mai mult pe soluții eficiente din punctul de vedere al costurilor și bazate pe tehnologie. Acest nou centru de livrare va permite retailerului să continue să-și extindă operațiunile, pastrându-şi în același timp un avantaj competitiv pe piața globală de îmbrăcăminte.