A.P.Moller–Maersk a anunțat noua creaţie Maersk Air Cargo drept principala ofertă de transport aerian a companiei, care deservește astfel nevoile de logistică ale clienților săi cu servicii de logistică integrată. În același timp, Maersk a ales cel de-al doilea cel mai mare aeroport al Danemarcei, Billund, ca centru de transport aerian pentru Maersk Air Cargo, cu zboruri zilnice.

„Transportul aerian este un factor crucial al flexibilității și agilității în lanțurile globale de aprovizionare, deoarece le permite clienților să abordeze provocările critice ale lanțului de aprovizionare și le oferă opțiuni variate de moduri de transport”, a declarat Aymeric Chandavoine, șeful global de logistică și servicii al Maersk.

Ca serviciu de sine stătător, Maersk Air Freight poate ajuta clienții să profite la maximum de oportunități, ducând mărfurile la locul şi momentul potrivit. Noua companie de transport aerian de marfă este rezultatul transferului de activităţi de la operatorul de aeronave intern existent, Star Air, către Maersk Air Cargo. Procesul de transfer a primit un sprijin excelent din partea clienților, furnizorilor, angajaților și a Autorității Aviației Civile Daneze. „Maersk Air Cargo e un pas important al strategiei Maersk Air Freight, deoarece ne va permite să oferim clienților o combinație cu adevărat unică de transport aerian integrat cu alte moduri de transport”, a adăugat Torben Bengtsson, Global Head of Air & LCL, Maersk. „Vedem o cerere crescută și continuă pentru mărfuri aeriene atât în prezent, cât și în viitor, precum și o cerere în creștere pentru logistică end to end, deci este important pentru noi să ne consolidăm capacitatea și să avansăm în continuare în transportul aerian.”

Maersk Air Cargo va implementa și opera progresiv o capacitate controlată de cinci avioane – două B777F noi și trei avioane de marfă B767-300 închiriate. Trei noi avioane de marfă B767-300 vor fi, de asemenea, adăugate la operațiunea SUA-China, care va fi gestionată inițial de un operator terț. Noua aeronavă este de așteptat să fie operațională din a doua jumătate a lui 2022.

Ambiția Maersk este de a transporta aproximativ o treime din tonajul anual  aerian în propria rețea controlată. Acest lucru va fi realizat printr-o combinație de aeronave deținute și închiriate, replicând structura pe care compania o are în cadrul flotei sale oceanice. Capacitatea rămasă va fi asigurată de transportatori comerciali strategici și operatori de zboruri charter.

Maersk Air Cargo este de așteptat să fie pe deplin operațional din a doua jumătate a anului în curs.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut