Gigantul logistic de transport și containere Maersk a dezvăluit o extindere suplimentară a capabilităților sale logistice end-to-end prin achiziționarea cu peste 900 de milioane de dolari a două firme de logistică în comerțul electronic – una în Europa și una în SUA, dar ambii specialiști în logistica B2C.

Grupul-mamă AP Moller-Maersk a anunțat achiziția cu 838 milioane de dolari a Visible Supply Chain Management (Visible SCM), o companie de logistică B2C axată pe livrarea de colete în SUA, cu sediul central în Salt Lake City, Utah, SUA. Mai mult, a anunțat intenția de a achiziționa B2C Europe Holding B.V., o companie de logistică colandeză axată pe servicii de livrare a coletelor B2C în Europa, pentru 86 milioane USD.

Maersk a declarat că ambele companii „sunt jucători bine stabiliți și recunoscuți în industria logisticii comerțului electronic”, menționând că „achiziția Visible SCM și a B2C Europe Holding de către AP Moller – Maersk va oferi valoare adăugată consumatorilor, adresându-se nevoilor crescânde ale clienților pentru soluții de comerț electronic.

Maersk a observat: „Modelele de cumpărare și platformele digitale ale consumatorilor care se schimbă rapid accelerează consumul online, redefinind modelele de afaceri din întreaga lume. Mulți clienți Maersk înregistrează o creștere puternică a vânzărilor de comerț electronic, pe măsură ce lansează strategiile digitale primare și caută sprijin pentru creșterea lanțului de aprovizionare între afaceri și consumatori. „Cele două achiziții vor aborda această tendință a clienților și vor consolida suita de produse Logistică de comerț electronic Maersk, în conformitate cu transformarea strategică a afacerii sale.”

Vincent Clerc, CEO pentru Ocean & Logistics la Maersk, a comentat: „Maersk și-a propus să construiască capacități logistice puternice de comerț electronic care să extindă și să consolideze oferta noastră existentă și să creeze oportunități de creștere. Astăzi, clienții se bazează pe abordarea logistică integrată și pe serviciile oferite de Maersk.

„Combinând acest lucru cu modelele de operare ale Visible SCM și B2C Europe, clienții noștri îşi vor putea dezvolta oferta de comerț electronic. Achizițiile îi vor oferi lui Maersk o platformă puternică de creștere în domeniul comerțului electronic în evoluție rapidă, iar investițiile noastre în digitalizare și integrare vor crea sinergii semnificative și vor sprijini capacitatea clienților de a vinde pe mai multe canale în mod eficient. Mai mult, acestea ne vor permite să avem o ofertă mai cuprinzătoare pentru clienții mici și mijlocii.”

În cadrul unității sale de logistică pentru e-commerce, Maersk „construiește o afacere globală axată pe două capabilități de bază: B2C Fulfillment și B2C Delivery, cu o coloană vertebrală puternică și flexibilă a tehnologiei de comerț electronic. Planul este de a construi aceste capacități în cele mai mari trei regiuni de comerț electronic din lume: Europa, America de Nord și Asia. Achiziția Visible SCM și achiziția B2C Europe sunt pași semnificativi în această călătorie.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut