Compania globală de transport maritim și logistică AP Moller – Maersk a deschis o facilitate de 323.000 m2 în Tijuana, Mexic, „recunoscând potențialul imens al oraşului, ca jucător cheie în comerțul dintre SUA și Mexic”.

Această mișcare îi permite companiei să-și extindă ofertele de servicii și să le ofere clienților un portofoliu extins de produse, care să cuprindă servicii oceanice, de depozitare și distribuție, dar şi transport terestru, toate adaptate complexității comerțului transfrontalier.

Compania își propune să folosească „locația avantajoasă și mediul de producție înfloritor” din Tijuana pentru „a-și îmbunătăți și mai mult capacitățile și a satisface nevoile în evoluție ale clienților săi în peisajul dinamic”.

Maersk, care are o amprentă de peste 1,6 milioane de ft² în Mexic, cu depozite în Mexico City, Tijuana și Cuautitlán, precum și în apropierea portului din Lázaro Cárdenas și Manzanillo, şi-a anunțat intenția de a se extinde în continuare în țară „cu capacități suplimentare în Guadalajara și Monterrey, extinzându-și capacitățile terestre, menite să ofere clienților soluții pentru a facilita comerțul transfrontalier Mexic-SUA”.

Zona „oferă anumite avantaje fiscale și facilitări pentru a încuraja investițiile străine și a promova activitățile orientate spre export în Mexic” și pentr a le „permite companiilor să opereze în interiorul granițelor țării, beneficiind în același timp de scutiri de taxe de import, TVA și, eventual, taxe compensatorii”.

Patricia Perez Salazar, directorul general al Maersk pentru Mexic, a declarat: „Prin valorificare strategică a noului nostru depozit din Tijuana, adaptat complexității comerțului transfrontalier, suntem mai bine poziționați pentru a oferi clienților din regiune soluții logistice cu adevărat integrate.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut