Retailerul global de modă ASOS a anunțat numirea lui Maersk drept partener logistic strategic al companiei pentru managementul lanțului global de aprovizionare.

În ultimul exercițiu financiar, aproape 100 de milioane de comenzi au fost gestionate în cele patru centre de livrare ale ASOS, două în Marea Britanie, unul în Germania și unul în SUA. „Suntem mândri să sprijinim operațiunile globale și ambițiile de creștere ale ASOS. Am început să lucrăm cu ASOS în timpul pandemiei, când am reușit să sprijinim afacerea pe o piață provocatoare. Acest nou parteneriat strategic este o dovadă a forței relației pe care am construit-o în acea perioadă”, a declarat Gary Jeffreys, Director General Maersk pentru Regatul Unit și Irlanda. Acesta consideră că Maersk poate oferi ASOS „agilitatea, viteza și rezistența, necesare în lanțul său de aprovizionare”, deoarece distribuitorul „deține și controlează activele de-a lungul lanțului de transport de la fabrică la centrele de livrare”.

Acest anunț vine în timp ce Maersk face schimbări majore în structura și operațiunile sale, intenționând să încheie alianța sa 2M cu MSC și să consolideze subsidiarele Hamburg SÜD și Sealand sub numele Maersk.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut