
Retailerul global de modă ASOS a anunțat numirea lui Maersk drept partener logistic strategic al companiei pentru managementul lanțului global de aprovizionare.
În ultimul exercițiu financiar, aproape 100 de milioane de comenzi au fost gestionate în cele patru centre de livrare ale ASOS, două în Marea Britanie, unul în Germania și unul în SUA. „Suntem mândri să sprijinim operațiunile globale și ambițiile de creștere ale ASOS. Am început să lucrăm cu ASOS în timpul pandemiei, când am reușit să sprijinim afacerea pe o piață provocatoare. Acest nou parteneriat strategic este o dovadă a forței relației pe care am construit-o în acea perioadă”, a declarat Gary Jeffreys, Director General Maersk pentru Regatul Unit și Irlanda. Acesta consideră că Maersk poate oferi ASOS „agilitatea, viteza și rezistența, necesare în lanțul său de aprovizionare”, deoarece distribuitorul „deține și controlează activele de-a lungul lanțului de transport de la fabrică la centrele de livrare”.
Acest anunț vine în timp ce Maersk face schimbări majore în structura și operațiunile sale, intenționând să încheie alianța sa 2M cu MSC și să consolideze subsidiarele Hamburg SÜD și Sealand sub numele Maersk.