Flanco își extinde oferta din magazinul online cu noi categorii de produse din afara sferei electro-IT, acoperind atât zona bunurilor de larg consum, cât și pe cea a bunurilor de folosință îndelungată: anvelope, cosmetică și make-up, fitness și ciclism, bricolaj și obiecte sanitare, rechizite și birotică, articole de transport pentru copii și cărucioare, detergenți și produse de curățenie, decorațiuni.

Proiectul de extindere a gamei a presupus dezvoltarea unei platforme de tip dropshipping, cu o investiție de peste 600.000 de euro.

„Clientul de azi urmărește să își eficientizeze timpul petrecut la cumpărături, alegând soluția online pentru achiziția unei palete variate de bunuri, atât de larg consum, cât și de folosință îndelungată. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, am decis să extindem gama de produse cu categorii din afara sferei electro-IT”, declară Radu Bercea, Director Canale Digitale, Flanco, adăugând: „În construcția noilor categorii de produse din portofoliul flanco.ro, ținem cont de interesul actual al clienților, de capacitatea acestora de a atrage noi clienți, respectiv de potențialul lor de a genera cumpărături recurente, cum este cazul bunurilor de larg consum.”

Ca şi la celelalte produse, clienţii beneficiază de posibilitatea de cumpărare în rate. De asemenea, pot alege livrarea prin curier sau ridicarea personală a produselor din cele peste 3.700 de locații de tip easybox.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut