Dacă transportul de autoturisme şi vanuri noi cu trenuri este utilizat la scară masivă, nu se poate afirma acelaşi lucru şi în cazul camioanelor noi. De aceea, un nou proiect al producătorului MAN, implementat la fabrica poloneză din Niepołomice, lângă Cracovia, pare acum o curiozitate.

MAN a introdus, de la începutul acestei luni, transportul feroviar de camioane noi, trenurile părăsind fabrica de două ori pe săptămână, după cum relatează 40ton.net. Această metodă este mai ecologică și, în același timp, mai rentabilă, printre altele datorită capacității uriașe de transport. De exemplu, primul transport, din 3 martie, a cuprins până la 59 de vehicule.

Pe de altă parte, MAN a precizat că a ales această soluție prin existenţa a trei probleme mari, generale: criza de pe piața circuitelor integrate, războiul din Ucraina și deficitul de șoferi în industria transportului rutier.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut