Guvernul Marii Britanii a aprobat prelungirea cu 2,05 metri a camioanelor articulate, la 18,5 m, menținând în același timp masa totală de 44 de tone. Concret, acest lucru va favoriza transportul rutier de produse relativ ușoare, precum alimente, ambalaje și colete.

Astfel, se urmărește reducerea numărului de vehicule industriale de pe şosele, pentru aceleași volume de transport. În practică, la fiecare 12 camioane convenţionale, va călători un camion articulat mai puțin, cu o reducere estimată a costurilor de 1,4 miliarde de lire sterline, scrie Trasporto Europa. Alte avantaje, potrivit Guvernului, sunt reducerea emisiilor poluante și a aglomerărilor, dar și a șoferilor, într-o țară care încă suferă de lipsa acestora.

Această decizie vine după o fază lungă, de unsprezece ani, de testare, pentru a verifica dacă extensia determină sau nu o reducere a siguranței rutiere. Datele guvernamentale arată că vehiculele articulate mai lungi au fost implicate în mai puține accidente care au dus la vătămări corporale decât cele convenționale.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut