Guvernul Regatului Unit a actualizat reglementările privind intrarea transportatorilor care sosesc în Marea Britanie cu feriboturile, cu referire în special la utilizarea vehiculelor de către imigranții ilegali pentru a intra în țară.

După cum relatează Transportaldia.es, autoritățile din Regatul Unit au actualizat ghidul care rezumă cerințele, licențele necesare și responsabilitățile șoferilor și companiilor care furnizează servicii de transport către Regatul Unit pe nave de marfă ro-ro. O atenție deosebită se acordă plății taxei pentru camioane, precum și procedurilor care trebuie urmate la punctele de control la frontieră. De asemenea, există noi reguli pentru controlul imigrației ilegale și asigurarea securității camioanelor și semiremorcilor pentru a preveni asta.

Anterior, autoritățile britanice stabiliseră deja amenzi grave pentru transportatorii și companiile care nu respectă noile reguli. Amenda pentru semiremorci închise necorespunzător variază de la 6.000 la 10.000 de lire sterline, în funcție de prezența sau absența imigranților ilegali în acestea. În plus, sancțiunile care afectează atât șoferul, cât și proprietarul vehiculului pot duce la răspundere penală în cazuri grave. Cu toate acestea, companiile înregistrate în cadrul Schemei de acreditare a amenzilor civile sunt eligibile pentru o reducere de 50% a amenzilor.

Amenzile pentru neasigurarea ușilor camionului pot ajunge până la 6.000 de lire sterline pentru șofer și 6.000 de lire sterline pentru companie pentru fiecare infracțiune. În cazul unui „pasager clandestin”, amenda va fi de 10.000 de lire sterline pentru șofer și companie, indiferent dacă aceştia ştiau sau nu că transportă migranți ilegali. Angajatorul va fi tras la o răspundere similară pentru neplata amenzii de către șofer.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut