Compania germană de electronice, Ceconomy, care cuprinde rețelele MediaMarkt și Saturn, a raportat o revenire a creșterii vânzărilor la nivelurile de dinainte de pandemie, scrie Retail Detail. În acelaşi timp, compania a decis să vândă toate activele neprofitabile din Suedia și să părăsească țara.

În primul trimestru, creșterea vânzărilor Ceconomy a fost de 3,1% până la aproape 7,1 miliarde de euro, ceea ce a permis companiei să revină la indicatorii pre-pandemie. Retailerul a menționat că, în ciuda rezultatelor bune, marja sa brută a scăzut din cauza costurilor mai mari și a promoțiilor active. Cu toate acestea, la sfârșitul exercițiului financiar curent 2022/23, compania se așteaptă la creșterea vânzărilor și la o creștere a profiturilor. Pentru a reduce costurile, gigantul de electronice a decis să vândă toate diviziile suedeze ale MediaMarkt concurentului său Power International AS (pe lângă Suedia, operează și în Norvegia, Finlanda și Danemarca). Afacerea a inclus 29 de magazine, cu 1.300 de angajați, iar valoarea se ridică la 506 milioane de euro. MediaMarkt operează în Suedia din 2006, dar nu a reușit să obțină rezultate semnificative și a continuat să înregistreze pierderi.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut