Operatorul portughez de transport feroviar de marfă Medway plănuiește să-și extindă operațiunile în afara graniței. În acest sens, va investi 45 de milioane de euro pentru achiziţia de material rulant (8 locomotive şi 350 de vagoane) care va fi utilizat între Spania și Franța.

Bruno Silva, directorul general al Medway, a declarat pentru Negocios că va investi 45 de milioane de euro pentru achiziționarea a 8 locomotive și 350 de vagoane şi demararea operațiunilor în Franța. Materialul rulant cumpărat de Medway va fi potrivit pentru deplasarea pe ecartamentul standard, folosit în Franța.

Investiția va fi finanțată de guvernul spaniol prin Merciancias 30, parte a Planului Spaniol de Recuperare și Reziliență. Intenția Medway de a căuta să se extindă spre est provine din faptul că planul Portugaliei de îmbunătățire a infrastructurii feroviare, Ferrovia 2020, durează puțin mai mult decât se aștepta.

Potrivit RailFreight, Medway se află, alături de Maersk și CMA CGM, între cele trei companii rămase în cursa de a deveni partenerul Renfe după privatizare. Planul de a transforma Renfe Mercancias într-o companie privată a fost anunțat în iulie 2022. Renfe vinde 50% din activele companiei pentru a forma o nouă societate mixtă cu un operator privat. Cel mai probabil, Renfe va lua o decizie până în iulie 2023.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut