Metatools Group continuă procesul de digitalizare alături de VTEX, după 25 de ani de activitate pe piața locală de echipamente și utilaje tehnologice pentru construcții. Pentru 2023, compania estimează o cifră de afaceri în creștere față de anul anterior, pe fondul cererii ridicate pentru scule de bricolaj și ustensile pentru construcții, precum și datorită extinderii în mediul online cu un marketplace dezvoltat de VTEX, platforma enterprise de comerț digital.

Fondată în 1998, Metatools Group, companie cu capital 100% românesc, a împlinit anul acesta 25 de ani pe piața de echipamente și utilaje tehnologice pentru construcții, înregistrând constant creșteri de la an la an. Compania are o prezență puternică în zona de sud a României, cu showroom-uri și depozite în Ploiești, Pitești și Buzău. Astfel, în 2022, compania a atins o cifră de afaceri de circa 18 milioane de euro.

În vara acestui an, compania a anunțat lansarea noului marketplace e-BricoShop, dezvoltat cu ajutorul capabilităților de tip headless ale VTEX. În acest moment, e-bricoshop.ro oferă articole de la branduri internaționale precum DeWalt, Milwaukee, Bosch, Black+Decker, Makita, continuând să extindă gama de produse disponibile pe marketplace-ul său. “Aniversarea a 25 de ani reprezintă un moment special în istoria companiei. În această perioadă, am trecut prin provocări care ne-au ajutat să evoluăm. Am traversat recesiuni economice, schimbări tehnologice rapide și modificări ale preferințelor clienților care ne-au învățat că adaptabilitatea și inovarea sunt esențiale pentru menținerea succesului pe termen lung. În continuare, suntem conștienți de imprevizibilitatea pieței și suntem pregătiți să ne adaptăm posibilelor schimbări, având alături de noi echipa de specialiști în ecommerce a VTEX, care ne ajută să ținem pasul cu progresul tehnologic”, declară Mircea Androne, cofondator Metatools Group.

Reprezentații companiei se așteaptă la o creștere a cererii pentru echipamente și unelte, până la finele anului, în special pentru sculele electrice destinate bricolajului sau construcțiilor, iar în sezonul rece pentru produse precum scule și utilaje pentru deszăpezire și încălzire.

“În era digitală actuală, un marketplace bine dezvoltat nu este doar un spațiu pentru tranzacții comerciale, ci o comunitate dinamică. Ne bucurăm de acest parteneriat cu Metatools prin care avem oportunitatea de a conecta brandurile, comercianții și consumatorii, de a stimula inovația și de a crea o experiență de cumpărare captivantă“, declară Prakash Gurumoorthy, general manager EMEA & APAC al VTEX.

Segmentul DIY a crescut semnificativ, în special în perioada pandemiei, atrăgând consumatorii care apreciază soluțiile personalizate și creative pentru amenajarea caselor, grădinilor și pentru diverse alte proiecte. În plus, se preconizează că piața globală a instrumentelor de îmbunătățire a locuinței DIY va crește cu un CAGR de 5,8% în perioada 2023-2030. În contextul acestei tendințe ascendente, antreprenorii locali exploatează oportunitatea și oferă o gamă diversificată de produse, unelte și servicii de bricolaj.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut