Problema refugiaților amenință transportul feroviar de marfă din Turcia către Europa. Acest context face ca operatorul de trenuri intermodale, Metrans, să anunţe încheierea serviciului între Turcia și Europa până la sfârșitul acestei luni. Compania avea cel mai mare număr de plecări de trenuri din Turcia către Europa, potrivit Rail Turkey.

Metrans a suferit profund de pe urma traficului ilegal de refugiați în ultimele luni și chiar a decis să suspende transportul containerelor cisternă. În plus, există o concurență foarte acerbă în traficul intermodal între Turcia și Europa, iar concurența nu este doar între operatorii de trenuri, ci și între soluții. Soluțiile de tren conectat Ro-Ro s-au dezvoltat rapid în ultimii ani – companiile introduc transporturi rapide și ieftine din porturile mari ale Turciei către regiunile industriale de top din Europa.

Pe de altă parte, operatorii de tren care pleacă direct din Turcia și-au pierdut puterea. Multe companii feroviare și de logistică mari și-au încheiat serviciile şi multe alte proiecte începute nu au putut continua. Metrans era singurul operator în curs de dezvoltare, crescând anul trecut numărul de plecări la 6 pe săptămână.

Acum, compania a trimis o scrisoare tuturor clienților săi, explicând decizia de a înceta serviciul până la sfârșitul lunii martie. De luna viitoare, Rail Cargo și Mars vor rămâne singurii operatori de trenuri intermodale din Turcia, mai scrie Rail Turkey.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut