Compania germană Metro explorează opțiunile strategice privind vânzarea unităţii sale din India și se află în discuții avansate cu privire la un acord, a declarat un purtător de cuvânt al grupului. Analiştii consideră că divizia ar putea fi evaluată la 500 de milioane de euro.

Retailerul indian Reliance este bine poziționat pentru a cumpăra afacerea, au spus două persoane familiare cu problema, citate de Reuters, adăugând că o înțelegere ar putea avea loc înainte de sfârșitul anului, dar că nu a fost luată o decizie finală.

Metro activează pe piața indiană din 2003, are aproximativ 3.350 de angajați și realizează vânzări de aproximativ 765 de milioane de euro (aproximativ 2,6% din totalul său). Metro operează 31 de magazine în 21 de orașe și aprovizionează în principal restaurante și companii mai mici.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut