Săptămâna trecută, Consiliul Local din Milano a aprobat în unanimitate o propunere care vrea să interzică circulația în zona B a tuturor vehiculelor grele care nu sunt echipate cu senzori care detecteze prezența vehiculelor sau a persoanelor aflate în unghiurile moarte. Interdicția ar trebui să se aplice între orele 6.00 și 22.00. Deocamdată este o propunere și nu o măsură de reglementare, deci nu există o dată de intrare în vigoare sau detalii despre categoriile de vehicule vizate.

Deşi din iulie 2024 interdicția de a înmatricula vehicule industriale noi fără senzori de unghi mort va intra în vigoare pe întreg teritoriul UE, Municipiul Milano intenționează să extindă interdicția de circulație în timpul zilei la toate vehiculele, inclusiv la cele înmatriculate înainte de iulie 2024. Ordinea de zi a fost aprobată după moartea unui biciclist lovit de un autobetonieră care vira la dreapta, pe 20 aprilie. Un accident similar a luat viața unui alt biciclist pe 8 mai, scrie Trasporto Europa.

Creșterea numărului de vehicule grele în Milano, în special a autobetonierelor și a vehiculelor de construcţii, rezultă din creșterea numărului de șantiere pentru construcția de clădiri noi, aprobată chiar de consiliul orașului.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut