Asociaţia Transportatorilor Rutieri Maghiari, MKFE, solicită intervenţia imediată a guvernului pentru normalizarea livrărilor.

Creşterea continuă a preţurilor la carburanţi a determinat şoferii, inclusiv pe cei străini, să se aprovizioneze sub impactul panicii şi să-şi facă şi provizii. Potrivit MKFE, în prezent există o limită generală a cantităţii de combustibil disponibil la benzinăriile din Ungaria, iar multe dintre ele rămân fără motorină. Prin urmare, camioanele – care formează coloana vertebrală a lanţului de aprovizionare – nu au acces la combustibil nici în staţiile publice, nici în cele situate la sediul companiilor. Întrucât îngheţarea preţurilor nu se aplică utilizatorilor finali angro – o categorie care include de obicei toate staţiile interne ale companiei – mii de camioane au început să realimenteze la staţiile de stat, exacerbând şi mai mult deficitul de combustibil.

Potrivit MKFE, reglementarea preţurilor trebuie corectată. Introducerea unor reguli suplimentare care să asigure o aprovizionare stabilă cu combustibil este justificată: alimentarea vehiculelor străine în staţiile din Ungaria ar trebui limitată imediat, iar plafonul de preţ ar trebui extins la utilizatorii finali angro şi la toate benzinăriile.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut