MSC a achiziționat Rimorchiatori Mediterranei prin filiala sa Shipping Agencies Services, devenind al treilea cel mai mare operator de remorcare portuară din lume. A făcut acest lucru preluând atât acțiunile Rimorchiatori Riuniti (75%), cât și restul de 25% de la fondul DWS Infrastructure Investment.

Pe lângă Italia, Rimorchiatori Mediterranei operează în Malta, Singapore, Malaezia, Norvegia, Grecia și Columbia cu o flotă de 170 de unități care realizează o cifră de afaceri anuală de aproximativ 200 de milioane de euro. Compania a intrat în porturile din Singapore și Malaezia prin achiziția Keppel Smit Towage Private Limited și Maju Maritime în iunie 2022. După anunțul tranzacției, președintele MSC Group, Diego Aponte, a declarat că intenționează să extindă afacerile companiei achiziționate.

MSC este deja activă în remorcare portuară în Europa. A început în 2021 cu noua companie Medtug, care are sediul în Elveția și operează în portul Anvers, continuând în Gioia Tauro odată cu achiziția întregului capital al Con.Tug, unde deținea deja un pachet de 50%. „Rimorchiatori Riuniti, împreună cu DWS, au făcut o treabă incredibilă în ultimii ani pentru a face Rimorchiatori Mediterranei una dintre cele mai importante companii de remorcare din lume. Datorită rețelei sale globale de transport maritim și operațiuni portuare, MSC este investitorul ideal pentru a însoți Rimorchiatori Mediterranei către următorul său capitol de creștere”, a declarat Gregorio Gavarone, Președintele Executiv al Rimorchiatori Riuniti.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut