Aplicația Munch, care ajută la reducerea risipei alimentare, lansează o nouă categorie în care dorește să reducă risipa: florile. Acum, clienții pot comanda flori cu o reducere de 50% față de prețul întreg, de la 12 parteneri cu un total de 15 locații în București.

Această nouă inițiativă își propune să încurajeze clienții să se alăture eforturilor de reducere a risipei, extinzându-se dincolo de domeniul alimentar. „Am văzut o oportunitate de a duce mai departe misiunea Munch, de a reduce risipa și în zona florală și, pentru că am găsit deschidere la partenerii noștri, am acționat. Abia am împlinit trei luni pe piața din România și compania se dezvoltă armonios, organic; deja am adăugat o nouă direcție, pe care clienții au apreciat-o din prima. Așa știm că suntem pe drumul cel bun și vom continua să facem toate eforturile pentru a reduce risipa”, a declarat Alexandru Țurcanu, Country Manager Munch România.

Munch a semnat recent un parteneriat cu Ana Pan prin care a adăugat toate cele 16 locații în aplicația de reducere a risipei alimentare. Clienții vor putea achiziționa produse de tip patiserie & cofetărie cu 60% reducere.

Munch a ajuns la 128 de parteneri, 194 de locații și a salvat deja 2,4 t de produse. În cele trei luni de la lansare, aplicația Munch a fost descărcată de peste 10.000 de ori, iar aproximativ 75% dintre clienți sunt femei. Cel mai activ sector atât din punct de vedere al numărului de clienți, cât și al numărului de parteneri, este Sectorul 1 din București.

Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele preferate, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut