Starbucks a anunțat că intenționează să vândă Seattle’s Best Coffee către Nestlé, cu care compania a înființat Global Coffee Alliance în 2018. Această tranzacție va consolida și mai mult Global Coffee Alliance, permițându-le ambelor companii să se concentreze pe punctele lor forte.

„Continuăm să ne aprofundăm parteneriatul cu Nestlé pentru a oferi clienților tot ce este mai bun din experiența Starbucks pe canale din afara magazinelor noastre de retail”, a declarat Michael Conway, președintele grupului Starbucks International. „Suntem încrezători că Nestlé va continua să crească brandul Seattle’s Best Coffee, în timp ce ne concentrăm pe strategia noastră de a crește experiența de cafea premium pentru consumatori prin intermediul mărcii Starbucks.”

De la formarea Alianței Globale pentru Cafea în 2018, Nestlé și Starbucks au introdus o gamă largă de produse de cafea premium pe noi piețe într-un ritm rapid, inclusiv cafea boabe, cafea prăjită și măcinată, precum și capsule Starbucks pentru sisteme Nespresso și Nescafé Dolce Gusto. Astăzi, Nestlé distribuie produse de consum Starbucks și băuturi alimentare pe mai mult de 80 de piețe din afara magazinelor de vânzare cu amănuntul Starbucks, în cadrul Global Coffee Alliance. „Parteneriatul cu Starbucks a confirmat poziția de lider a Nestlé pe piața globală dinamică și în creștere a cafelei”, a declarat David Rennie, șeful Nestlé Coffee Brands. „Cu bine-cunoscutul brand Seattle’s Best Coffee, vom continua să ne dezvoltăm în materie de cafea, oferind consumatorilor mai multe opțiuni.”

Prin Global Coffee Alliance, Nestlé și Starbucks vor continua să colaboreze îndeaproape pentru a dezvolta produse noi și inovatoare și strategii de acces pe piață pentru a amplifica acoperirea și a extinde experiența mărcii Starbucks la nivel local și global. „Ne așteptăm să încheiem această tranzacție până la sfârșitul lui 2022, după aprobarea obișnuită de reglementare. În plus, tranzacția rămâne supusă aprobării de către consiliul de administrație Starbucks.”

Ambele companii au convenit să păstreze confidențialitatea termenilor acestei tranzacții.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare