Creșterea vânzărilor de produse marcă proprie va deveni una dintre principalele tendințe care determină dezvoltarea pieței FMCG în 2023, consideră experții NielsenIQ.

Anul acesta, mărcile private ale retailerilor din FMCG au primit un impuls suplimentar pentru dezvoltare. Atât pe segmentele offline, cât și pe cele online, ponderea lor pe piața omnichannel a depășit 10% în termeni monetari, iar ratele de creștere au depășit semnificativ dinamica mărcilor: pe segmentul alimentar – de două ori, pe segmentul non-alimentar – de patru ori.

Potrivit Retail.ru, analiștii NielsenIQ au remarcat și dinamica vânzărilor online de marcă privată. În grupa alimentară, aceasta a rămas stabilă, în timp ce în grupa nealimentară, ponderea mărcilor private s-a dublat de-a lungul anului (la 7%), în timp ce ritmul de creștere a fost de 172% pe an.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut