Nike plănuiește să creeze o livrare rapidă a mărfurilor, similară cu livrarea gigantului online Amazon, scrie ChargedRetail.

Nike a preluat dezvoltarea propriei livrări rapide de bunuri. Proiectul va include nu numai rețeaua de magazine, ci și depozitele companiei. Nike urmărește, de asemenea, să combine stocurile din punctele de vânzare cu amănuntul, depozitele și partenerii rețelei într-un singur sistem. Potrivit CEO-ului companiei, John Donahue, Nike va putea în acest fel să-și combine toate canalele de vânzare într-unul singur. El a subliniat că în acest moment eforturile companiei sunt îndreptate spre a oferi consumatorului „ceea ce își dorește, când își dorește, cum își dorește”. Amazon are un sistem similar de centre de livrare unice, iar compania a reușit să realizeze condiții în care clienții primesc bunurile comandate în mai puțin de două zile.

Majoritatea magazinelor Nike sunt situate în marile orașe, dar compania intenționează să crească şi investițiile în orașe cu o populație mai mică și să dezvolte livrarea rapidă pe măsură ce se apropie de modelul său de inventar conectat.

Gigantul de îmbrăcăminte sportivă are construcții în derulare în valoare de 399 de milioane de dolari, potrivit celui mai recent raport anual al său, în creștere cu 28% față de 2021.

Analiștii consideră că inventarul conectat este direcția corectă spre care să se îndrepte în climatul actual de comerț electronic Nike.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut