Noile coridoare logistice folosite de Rusia pentru import și export au fost cuprinse într-o evaluare publicată în ziarul Kommersant. Aici se arată că, din cauza retragerii companiilor occidentale de pe piață și a rutelor închise, costurile au crescut, iar timpul de livrare s-a prelungit. Iar în martie-aprilie, transportul din Europa s-a scumpit cu 80%.
Mai multe produse europene, care înainte erau transportate prin țările baltice, Polonia și Belarus, ajung acum în Rusia printr-un coridor nou format Europa-Turcia-Azerbaijan-Dagestan. Cât privește produsele transportate din SUA și Anglia, acestea sunt aduse mai întâi în Finlanda, Helsinki, iar apoi în Rusia prin companiile de logistică.
Pentru produsele din China și alte țări din Asia de Sud, deservesc porturile din Orientul Îndepărtat ale Rusiei. O opțiune alternativă la această rută este livrarea mărfurilor în Turcia mai întâi pe mare și apoi în portul Novorossiysk prin Marea Neagră.
Creșterea comunicării pe căile aeriene dintre Rusia și Turcia este interpretată ca o evoluție pozitivă, numărul de zboruri lunare din Rusia către Turcia ajungând la 470.