În jurul oraşului norvegian Oslo, pe cele trei secțiuni de drum deosebit de aglomerate – E18 de la Asker la Sandvika, E6 de la Hvam la Tangerud și E6 de la Taraldrud la Klemetsrud – există benzile care puteau fi folosite de vehiculele de transport în comun și, în mod excepţional, de mașinile electrice. Acum, după cum relatează 40ton.net, excepția pentru maşinile electrice va fi desființată, dar va fi aplicată camioanelor de peste 7,5 t.

Norvegia le-a permis mașinilor electrice să circule pe benzile de autobuz pentru a încuraja publicul să le cumpere, însă, în ultimii ani, numărul acestora a devenit atât de mare încât deplasarea pe benzile de autobuz a devenit un obstacol în trafic. Prin urmare, pe cele trei tronsoane în cauză s-au desființat privilegiile pentru mașinile electrice, iar spațiul eliberat ar putea fi repartizat camioanelor. Potrivit experților, dacă vehiculele grele vor circula pe benzile de autobuz, economia locală va obţine beneficii tangibile. Întârzierile de livrare, costurile cu combustibilul și stresul asociat cu munca zilnică a șoferilor pot fi reduse.

Accesul camioanelor pe benzile de autobuz pe cele trei tronsoane va fi legalizat în curând și va fi semnalizat corespunzător.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut