Guvernul francez are în vedere interzicerea încărcării și descărcării mărfurilor de către șofer, după modelul implementat deja în Spania și Portugalia.

Potrivit Trm24.fr., pe 25 octombrie, guvernul francez a avut o întâlnire cu partenerii sociali pentru a discuta despre deficitul de șoferi de camion. Ministrul Transporturilor, Clément Beaune, a decis să înființeze două grupuri de lucru ad-hoc, dintre care unul va explora posibilitatea și potențialul interzicerii participării șoferilor la încărcare și descărcare, inclusiv în schimbul de paleți.

Organizația patronală FNTR este de acord cu acest tip de hotărâre. „Suntem gata să lucrăm la asta, deoarece angajații noștri sunt în favoarea interdicției. Acum trebuie să luăm în considerare și posibile excepții pentru transportul specializat”, a declarat Florence Berthelot, delegat general al FNTR.

Organizația de transport OTRE sprijină la rândul său inovațiile, dar cu anumite condiții. „OTRE dorește să pună în aplicare reguli astfel încât codul de transport să precizeze clar că serviciile suplimentare sunt separate de contractul de transport și că, dacă sunt efectuate de către transportatori la cererea clientului, atunci acestea sunt supuse unui contract specific care este efectuat contra cost. Aceste servicii se referă la încărcare și descărcare, precum și la schimbul de paleți”, spune Jean-Marc Rivera, reprezentant OTRE.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut