La șase luni de la impunerea de sancțiuni camioanelor ruse și bieloruse, traficul general dintre Rusia și China a crescut cu 29%, și, implicit, și traficul camioanelor între cele două state. Însă, capacitatea punctelor de trecere a frontierei chineze, care deservesc până la 40 de camioane pe zi, nu s-a schimbat.

Chinezii încă nu permit rușilor să intre pe drumurile lor, de exemplu din cauza lipsei de cunoaștere a limbii și a amenințării pandemiei. Așa că marfa din fiecare camion este transbordată.

Timpul mediu de așteptare la punctele de trecere a frontierei ruso-chineze este în prezent estimat între 23 și 45 de zile. Cu alte cuvinte, șoferii de camion trebuie să stea între trei și șase săptămâni pentru a intra în China și a începe procesul de transbordare. Așa că, o rută completă Rusia-China și retur durează până la două luni consecutive.

Cea mai mare aglomerație este în Zabaikalsk, care este punctul de trecere a frontierei ruso-chineze cel mai apropiat de partea europeană a Rusiei. De acolo sunt mai puțin de 7.000 km până la Moscova de-a lungul întregii Mongolii și Kazahstanului. Trafic intens se înregistrează și la două puncte de trecere de lângă Vladivostok, în estul extrem al Rusiei.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut