Pachetul de Mobilitate, care a intrat parțial în vigoare în ultimii ani în Olanda, a fost acum încorporat în legislația națională, intrând în vigoare începând cu 1 ianuarie 2024. De asemenea, potrivit TLN, a fost modificată şi reglementarea NIWO.
Între modificările introduse în legislația olandeză se numără cerinţa de autorizare pentru cazul în care este depăşită una dintre cele două limite: pe lângă limita inferioară existentă a capacității de încărcare de 500 kg, va exista o nouă limită de 2,5 t pentru masa maximă admisă. Se adaugă obligaţia echipării cu tahograf pentru vehiculele de peste 2,5 t care operează la nivel internațional, până la 1 iulie 2026, dar şi reputaţia directorului executiv care trebuie luată acum în considerare și la evaluarea companiei. De asemenea, un manager de transport care a fost declarat nesigur, nu poate fi reabilitat decât după o perioadă de doi ani și un nou examen de competență profesională.
În plus, va exista o nouă răspundere în lanț pentru încălcările regulamentului în timpul prestării serviciilor de transport pentru care a fost plasată o comandă, dacă expeditorii, transportatorii sau subcontrorii știau sau ar fi trebuit să știe despre acestea.