Pachetul de Mobilitate, care a intrat parțial în vigoare în ultimii ani în Olanda, a fost acum încorporat în legislația națională, intrând în vigoare începând cu 1 ianuarie 2024. De asemenea, potrivit TLN, a fost modificată şi reglementarea NIWO.

Între modificările introduse în legislația olandeză se numără cerinţa de autorizare pentru cazul în care este depăşită una dintre cele două limite: pe lângă limita inferioară existentă a capacității de încărcare de 500 kg, va exista o nouă limită de 2,5 t pentru masa maximă admisă. Se adaugă obligaţia echipării cu tahograf pentru vehiculele de peste 2,5 t care operează la nivel internațional, până la 1 iulie 2026, dar şi reputaţia directorului executiv care trebuie luată acum în considerare și la evaluarea companiei. De asemenea, un manager de transport care a fost declarat nesigur, nu poate fi reabilitat decât după o perioadă de doi ani și un nou examen de competență profesională.

În plus, va exista o nouă răspundere în lanț pentru încălcările regulamentului în timpul prestării serviciilor de transport pentru care a fost plasată o comandă, dacă expeditorii, transportatorii sau subcontrorii știau sau ar fi trebuit să știe despre acestea.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut