La începutul lui 2024, în Olanda existau puțin peste 101.000 de magazine online active, potrivit Ecommercenews.eu, ceea ce înseamnă o triplare a acestora în ultimul deceniu. În plus, numărul IMM-urilor din acest sector a crescut cu 252% în aceeaşi perioadă.

Potrivit Statistics Netherlands, la începutul lui 2023, existau 84.100 de magazine online, depăşind, pentru prima dată, numărul magazinelor fizice din țară (82.100).

Comparativ cu 2014, numărul IMM din industria comerțului electronic a crescut cu 252%, ceea ce plasează e-commerce în top 10 industrii olandeze în care numărul IMM a crescut cel mai puternic în ultimul deceniu.

Cel mai mult, numărul magazinelor online a crescut în pandemie.

Numărul IMM a crescut însă și în alte industrii, precum cea de IT (de 6 ori în 10 ani), securitate, call center, instalarea conductelor și cablurilor și industria băuturilor (de 5 ori).

La 1 ianuarie 2024, Olanda avea peste 1,56 milioane de IMM-uri, în creştere cu 69% faţă de cele 927.000 în 2014.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut