În ultimul an, aproape jumătate dintre cumpărători și-au schimbat părerea în legătură cu efectuarea unei achiziții online, deoarece nu erau mulțumiți de opțiunile de livrare inflexibile, potrivit cercetărilor Whistl.
S-a constatat că 45% din vânzări au scăzut din cauza nemulțumirii față de procesul de livrare.
În 2020, 84% din populația Regatului Unit a cumpărat online, primind peste 2,8 miliarde de colete – ceea ce duce la o medie de 17 colete/ persoană / an.
Whistl a spus că impactul urmăririi coletelor și transparenței procesului de livrare a devenit din ce în ce mai important, deoarece consumatorii s-au bazat pe livrarea coletelor la domiciliu după închiderea vânzărilor cu amănuntul neesențiale ca urmare a restricţiilor impuse de pandemie.
Analiza a relevat că opţiunea de a urmări aceste achiziții online a avut un impact semnificativ asupra îmbunătățirii încrederii în efectuarea unei achiziții pentru peste 70% dintre consumatori.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare