Platforma Națională pentru Viitorul Mobilității (NPM) solicită ca mai mult de o treime din călătoriile cu camioane să fie parcurse cu acţionare electrică până în 2030. Pentru autoturisme și camioane, extinderea rapidă și constantă a infrastructurii de încărcare este importantă. Acest lucru reiese din raportul curent al NPM, „Modalități de protecție mai accentuată a climei în transporturi“. De-a lungul Germaniei, de-a lungul rutelor logistice internaționale, este necesară o infrastructură națională de încărcare rapidă pentru camioanele electrice, se afirmă în raport.

Potrivit NPM, transportul feroviar urmează, de asemenea, să fie consolidat prin extinderea și electrificarea rutelor, precum și prin digitalizare. De exemplu, pare necesar și fezabil ca să se extindă ponderea liniilor electrificate de la 61% în prezent, la peste 70% până în 2030. Politicienii au responsabilitatea de a stabili cursul în așa fel încât sectorul transporturilor din Germania să fie modelat pe o traiectorie de inovare durabilă, nevoile de mobilitate să fie satisfăcute într-un mod echitabil din punct de vedere social și compatibil din punct de vedere ecologic, locația să fie consolidată și să fie posibilă poziția de lider de piață în soluții inovatoare de mobilitate favorabile climei.

Grupul de lucru 1, care a elaborat raportul, este format din asociații de mediu și industriale, sindicate și asociații de consumatori, grupuri de interese pentru transport cu biciclete, pe căi ferate și cu vehicule, precum și reprezentanți ai logisticii şi din transportul public din statele federale sau reprezentanţi independenți.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare