Companiile au început colaborarea în urmă cu 9 luni, prin introducerea serviciului CCC Express, care, după cum asigură compania, a stârnit interesul consumatorilor.  Astăzi, clienții CCC din 37 de orașe din Polonia pot profita de livrarea gratuită a produselor achiziționate online, efectuată chiar și în 90 de minute.

Compania testează livrări expres în Varșovia, iar marfa trebuie trimisă dintr-un magazin și nu ca înainte, din depozitul central. Compania vrea să ridice ștacheta anul viitor și să livreze o mare parte din transporturi în 30-45 de minute, după cum subliniază directorul Institutului de Logistică și Depozitare Łukasiewicz, Arkadiusz Kawa.

Investiția grupului este o altă etapă de aprofundare a cooperării dintre companii, care intenționează să extindă semnificativ domeniul de aplicare al serviciului CCC Express în lunile următoare. „Vedem foarte mult potențial pe piața livrărilor express. Devenind acționar al Xpress Delivery, vom putea să ne consolidăm în continuare cooperarea prin punerea la dispoziție a serviciului pe piețele externe și pe noi canale de vânzare“, explică Karol Półtorak, vicepreședinte al Consiliului de Administrație al Grupului CCC pentru Strategie și Dezvoltare. „Această cooperare este în conformitate cu obiectivele noastre strategice de a dezvolta un ecosistem unic de tranzacționare prin construirea experienței și confortului pentru clienți. Datorită acestuia, astăzi portofoliul nostru include un serviciu care reprezintă un alt progres în domeniul serviciilor pentru consumatori.“ Konrad Jezierski, Director de Dezvoltare Omnichannel la CCC Group, adaugă: „Livrările express direct din magazine completează modelul nostru omnichannel. Vom introduce acest serviciu treptat, în locații noi.“

Compania de curierat a salutat mișcarea. „Suntem mândri că la doar câteva luni de la implementare, clientul investește în compania noastră. Aceasta este cea mai bună dovadă a direcției și calității serviciilor noastre“, spune CEO-ul și co-fondatorul Xpress Delivery, Dariusz Piotrowski.

Observatorii pieței indică însă faptul că preţul livrărilor expres vor fi ridicate. De asemenea, nu e clar dacă livrarea expresă a încălțămintei va fi atât de importantă pentru clienți pe termen lung.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut