Altexpress și Logystec, conduse de Maher Tarazi și, respectiv, Alexandra Turcu, au finalizat fuziunea. Noua entitate își propune să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârșitul lui 2026 şi de peste 3 milioane de euro în primul an.
Furnizorul de servicii de curierat și eFulfillment, Altexpress, anunță numirea Alexandrei Turcu în funcţia de Chief Commercial Officer și Partener, mișcare care coincide cu integrarea companiei Logystec, specializată în soluții automatizate de eFulfillment, în familia Altexpress. Cu Alexandra Turcu la conducere în calitate de Chief Commercial Officer și partener al Altexpress, iar Maher Tarazi continuând ca CEO și fondator, compania este pregătită pentru creștere și transformare.
Entitatea combinată urmează să susțină peste 33.000 de consumatori și peste 3.000 de clienți business, cu o cifră de afaceri estimată de peste 3 milioane de euro în primul an, în urma unei investiții de 100.000 de euro în îmbunătățiri tehnologice, de marketing și logistică. Prin această fuziune strategică, compania își propune să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârșitul lui 2026.
De asemenea, această aliniere strategică le permite companiilor să-și îmbunătăți serviciile de logistică de comerț electronic B2B și B2B2C, valorificând expertiza complementară, o bază de clienți extinsă și facilități strategice de 2.500 mp în București și Oradea.
Maher Tarazi a remarcat: “Pentru Altexpress, accentul cade pe reducerea ineficiențelor și îmbunătățirea excelenței operaționale, iar unirea forțelor cu Logystec amplifică abilitatea noastră de a inova și de a conduce în sectorul logistic. Eforturile combinate vor simplifica și mai mult procesele de expediere, asigurând servicii impecabile”.
Alexandra Turcu a completat: “Împreună, pornim pe un drum de creștere și transformare, cu o viziune comună: logistica simplificată.”