Intermarché, Auchan și Casino au înfiinţat alianța Aura Retail. Alianța, care va funcționa pe o perioadă de 10 ani, constă din cinci structuri operaționale construite în jurul parteneriatelor de achiziţii între cele trei grupuri.
Potrivit European Supermarket Magazine, cele cinci structuri operaționale ale alianței își propun să valorifice punctele forte ale celor trei grupuri și să-și îmbunătățească puterea în negocierile comerciale cu marii producători. Alianța va oferi, de asemenea, oportunități de dezvoltare și inovare altor producători cu care cele trei grupuri au parteneriate de lungă durată.
În ceea ce privește achizițiile alimentare, Aura Retail va fi compusă din trei unități centrale de achiziție administrate de Intermarché. Aura Retail Achats Alimentaires va opera sinergii de achiziție pentru aproximativ 200 de producători naționali de FMCG pentru Intermarché-Netto, Auchan și Casino. Aura Retail International Food Services va negocia servicii internaționale cu marile grupuri industriale multinaționale și va oferi sinergii în numeroasele țări europene în care își au sediul partenerii. Aura Retail Private Label a fost creată pentru a permite producătorilor europeni de produse alimentare care comercializează mărci private să beneficieze de un acces mai eficient pe piață prin oferta comună a Intermarché, Auchan și Casino.
Două structuri au fost, de asemenea, înființate de Aura Retail și gestionate de Auchan pentru achiziții non-alimentare ale mărcilor naționale: Aura Retail Achats Non Alimentaires, care va oferi sinergii celor mai mari 100 de producători care vând mărci naționale nealimentare şi Aura Retail International Non-Food Services, care va comercializa servicii internaționale producătorilor multinaționali de top nealimentare.