FlixBus, compania travel-tech care operează autocare interurbane în Europa, și operatorul turistic Christian Tour au semnat un parteneriat prin care agenția de turism va putea oferi clienților săi călătorii pe cursele FlixBus.
Prin acest parteneriat, Christian Tour va putea adăuga o călătorie cu autocarul FlixBus ca parte din pachetul de rezervare a unei vacanțe, din oricare dintre numeroasele orașe europene deservite de FlixBus. „Ne bucurăm că prin intermediul acestui parteneriat vacanțele cu FlixBus devin și mai accesibile pentru pasagerii din România. Parteneriatul cu Christian Tour este un pas important către o experiență de rezervare complet integrată. Colaborarea cu agențiile locale este esențială pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de persoane la opțiuni de călătorie convenabile”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus pentru România și Bulgaria.
Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour, a adăugat: „Colaborarea cu FlixBus ne permite să beneficiem de expertiza și resursele unei rețele de transport internaționale, îmbunătățind astfel diversitatea opțiunilor de călătorie oferite clienților noștri. Căutăm constant să le acoperim toate nevoile de călătorie și să le oferim cât mai multă flexibilitate, la prețuri cât mai accesibile.”
În ultimii ani, FlixBus s-a extins la nivel global în 43 de țări. Compania este prezentă pe piața din România din 2017 și oferă curse internaționale directe din peste 100 de orașe spre 15 țări din Europa.
Pentru perioada verii destinaţiile vedetă în rețeaua Christian Tour rămân Turcia, Grecia, Spania, Egipt sau Bulgaria. Ca procent din vânzările tour operatorului în 2023, sejururile în afara ţării au reprezentat 49%, circuitele culturale peste 9%, vacanţele exotice aproximativ 17%, călătoriile individuale peste 9%, călătoriile interne peste 10%, iar serviciile turistice pe zona corporate şi bilete de avion, în jur de 6%.