Compania de transport Boekestijn Transport Service a încheiat un parteneriat cu Travis, platformă de servicii pentru camioane, pentru a integra serviciile de parcare în Sistemul de Management al Transportului (TMS). Această colaborare marchează un progres major în eficiența operațională și managementul transportului.

De câțiva ani, Boekestijn a folosit Travis pentru a simplifica procesul de găsire, rezervare și plată a serviciilor de parcare în toată Europa. Această integrare a ajutat planificatorii să se asigure că șoferii și mărfurile lor au acces la parcări securizate de-a lungul celor mai aglomerate rute de transport, asigurând o experiență fără probleme și eliminând nevoia șoferilor de a gestiona chitanțele la întoarcerea la sediu. Travis consolidează rezervările și tranzacțiile într-o singură factură periodică, simplificând procesul de rambursare a TVA internațional.

Cu toate acestea, o provocare a persistat, deoarece dispecerii foloseau un software separat în afara TMS-ului lor obișnuit pentru a crea, gestiona și comunica rezervările șoferilor de pe drum. Recunoscând acest decalaj, Travis a integrat acum TMS-ul Boekestijn, oferind o soluție unică. Integrarea le permite planificatorilor Boekestijn să găsească, să rezerve și să plătească pentru serviciile de parcare fără a ieşi din TMS. În plus, TMS este acum îmbogățit cu date în timp real despre disponibilitatea parcării, prețuri și alte informații specifice locației.

Comentând parteneriatul, Tomasz Piechnik de la Boekestijn a subliniat că modulul îmbunătățește semnificativ eficiența operațională, permițând identificarea mai rapidă și mai ușoară a locurilor de parcare pe hartă. „Reducem timpul petrecut la fiecare eveniment de parcare cu aproximativ 65%, ceea ce, având în vedere numărul de dispeceri, se adaugă la o economie substanțială de timp. În plus, modulul simplifică procesul de rezervare și anulare, oferind actualizări instantanee cu privire la disponibilitatea parcării, ceea ce economisește și mai mult timp și reduce costul rezervărilor de parcare neutilizate cu 44%. Informațiile de preț în timp real sunt deosebit de benefice, în general, iar această integrare ne îmbunătățește foarte mult eficiența și are un impact pozitiv asupra afacerii noastre.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut