Platforma Glovo, care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă parteneriatul început în luna mai 2022 cu Profi și ajunge la 204 locații active ale retailerului în platformă. Astfel, în mai puțin de un an de la startul colaborării, Profi devine partenerul cu cele mai multe locații active în aplicația Glovo la nivel național.

Profi face tot posibilul să răspundă nevoilor de cumpărare ale clienților săi. După introducerea diferitelor formate de magazin cu propuneri individualizate, livrarea la domiciliu în parteneriat cu Glovo se dovedește un important pas în abordarea sa omnichannel.

Din secțiunea Supermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de la magazinele Profi, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Serviciul este disponibil în 57 de localități și include 204 de magazine Profi. Utilizatorii Glovo pot comanda din peste 5.000 de produse precum fructe și legume, lactate și ouă, mezeluri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, produse de băcănie, pentru îngrijire personală, dar și produse de curățenie, produse dedicate celor mici sau pentru animalele de companie. „Extinderea parteneriatului cu Profi a venit natural şi astfel am ajuns la peste 200 de magazine la nivel național, în mai mult de jumătate dintre orașele în care Glovo este prezent. În contextul în care anul trecut 15% dintre utilizatorii Glovo din România au plasat cel puțin o comandă din categoria supermarket, vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, cât și la nivel de parteneri”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

„Prin parteneriatul cu Glovo ne-am accelerat procesul de digitalizare și am creat oportunitatea de a ne adresa clienților care preferă achizițiile online pe segmentul de grocery food. Acest parteneriat reprezintă al doilea pas – după lansarea aplicației Profi – în strategia noastră de digitalizare și adaptare la segmentele de clienți. Acum, împreună cu Glovo, putem extinde această experiență de cumpărare personalizată la segmentul de HomeDelivery și să aducem mai multe produse din magazinele noastre direct la ușa clienților”, adaugă Cătălin Pavel, IT Digital & Data director, Profi.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut