PayPoint România anunţă extinderea parteneriatului cu FAN Courier pe segmentul de expediere colete prin serviciul PayPoint Colet Expres. Astfel, consumatorii pot să predea în magazinele partenere PayPoint selectate coletele pe care doresc să le expedieze sau să le returneze prin serviciul oferit de FAN Courier. În prezent, sunt disponibile peste 3.000 de magazine PayPoint Colet Expres în toată țara, iar numărul acestora este în continuă creştere.

Serviciul PayPoint Colet Expres a fost lansat în urmă cu şapte ani, odată cu semnarea parteneriatului cu FAN Courier. Decizia de a extinde această colaborare a venit din dorința de a diversifica portofoliul de servicii, în linie cu solicitările utilizatorilor şi cu apetitul crescut al acestora pentru proximitate şi convenienţă.

Pentru a beneficia de noua opțiune de expediere plicuri și colete prin serviciul PayPoint Colet Expres, consumatorul trebuie să plaseze comanda pe site-ul www.fancourier.ro sau pe platformele proprii/partenere FAN Courier, să opteze pentru predarea coletului într-un magazin PayPoint Colet Expres din apropiere și să prezinte AWB-ul, în format fizic sau digital, în locatia aleasă. În magazinele PayPoint Colet Expres se poate efectua și plata serviciului de transport, în numerar, în cazul în care expedierea/returul nu a fost achitat în prealabil prin alte modalități de plată.

Astfel, alegând serviciul PayPoint Colet Expres, consumatorii pot ridica sau preda coletele simplu, sigur și rapid, direct din magazinul lor PayPoint din apropiere, la o oră potrivită programului lor. Concomitent, aceștia își pot efectua plățile din gospodărie prin sistemul PayPoint, dar și cumpărăturile curente, din magazine deschise până târziu, adesea şi în weekend.

„Extinderea parteneriatului cu FAN Courier este o etapă firească în evoluţia serviciului de coletărie şi vine ca răspuns la nevoile pieţei şi recomandările primite de la utilizatori. PayPoint Colet Expres a luat naştere din dorinţa de a oferi o soluţie sigură, rapidă şi flexibilă de livrare colete; în aceşti 7 ani de parteneriat, utilizatorii au apreciat posibilitatea ridicării coletelor din locaţiile PayPoint Colet Expres. Acum le oferim în completare şi serviciul de expediere sau returnare colete. Suntem convinşi de succesul de care se va bucura această nouă opţiune şi lucrăm intens pentru extinderea sa în cât mai multe magazine partenere PayPoint din ţară”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut