Magazinele a 152 de retaileri străini continuă să funcţioneze în mall-urile ruseşti, scrie Vedomosti, citând datele oferite de compania de consultanţă NF Group.

Cele mai multe dintre companiile rămase în Rusia sunt din SUA și Europa: 22,4% din Statele Unite, 15,1% din Italia, 10,5% din Franța, 9,9% din Turcia și Germania, fiecare. Majoritatea retailerilor străini care operează pe piața rusă sunt comercianți cu amănuntul de îmbrăcăminte și încălțăminte, reprezentând 59,9% din toți comercianții rămași în țară. 10% dintre companiile care continuă să opereze în Rusia reprezintă segmentul de catering, în vreme ce 5,3% provin de la comercianții de electronice de larg consum.

Mărci precum US Polo, Michael Kors și Timberland (SUA), Trussardi și United Colors of Benetton (Italia), Marc O’Polo (Germania) continuă să opereze în Rusia. Marea majoritate a comercianților cu amănuntul străini rămași în Rusia operează în segmentele de mijloc și mediu plus. Brandurile premium reprezintă doar 1,3% din companii.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut