Peste 40 de mărci internaționale noi au intrat pe piața rusă de la începutul lui 2023, scrie Agenţia TASS, preluând date ale companiei de consultanță IBC Real Estate.

În cea de-a doua jumătate a lui 2024, cel puțin 11 noi mărci internaționale intenționează să intre pe piața rusă, din China, Coreea de Sud, Emiratele Arabe Unite, Italia și Franța. În august 2024, magazinele mărcilor noi străine ocupau 130.000 m2. Majoritatea spațiilor comerciale au fost deschise anul trecut, iar în primele opt luni din 2024 au fost închiriaţi 12.800 m2 în special în Moscova şi Sankt Petersburg, de către 16 mărci internaționale, potrivit Ekaterinei Nogai, șefa departamentului de cercetare și analiză la IBC Real Estate. „Dacă toate deschiderile planificate vor fi lansate, mai mult de jumătate din noile mărci internaționale în 2024 vor veni din China și Coreea de Sud.”

În prezent, 24 de mărci internaționale care au început să funcționeze anul trecut au un total de 169 de magazine în Moscova și Sankt Petersburg, cu o suprafață totală de 126.000 m2. De la începutul lui 2024, 9 mărci au deschis 38 de magazine, ocupând aproape 9.000 m2. În același timp, 3.600 m2 au fost preluaţi de mărcile turcești Madame Coco și Loft, iar 2.700 m2, de două mărci din Italia careși-au crescut prezența – OVS/OVS Kids și Replay.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut