Start-up-ul românesc din economia circulară, Flip.ro, anunță expansiunea pe piața din Bulgaria, la numai câteva luni după intrarea eMAG Ventures în acționariatul companiei.

Platforma numără peste 100.000 de clienți în România, iar anul trecut a înregistrat vânzări de 13,4 milioane de euro, de patru ori mai mult față de 2020. Totodată, echipa s-a dublat de la 50 la 100 de angajați. După intrarea eMAG Ventures în acționariatul companiei, Flip a beneficiat de investiții menite să îmbunătățească experiența de shopping online a clienților, de la transport sau packaging, dar și pentru dezvoltarea de servicii și produse noi.

În Bulgaria, Flip își propune să atragă 20.000 de clienți în următorul an.

„Avem încredere în piața vecină. Vrem să ducem mai departe know-how-ul și tehnologia din România pentru a le permite și clienților bulgari să beneficieze de produse de calitate, de livrare rapidă și retur extins. Credem că oricine ar trebui să își permită un telefon de calitate la un preț bun”, a declarat Theodor Filos, Expansion Officer Flip.

Bogdan Axinia, Managing Director eMAG Ventures, a adăugat: “Am pornit la drum alături de Flip cu gândul de a susține un business tânăr și agil, care poate deveni principalul marketplace de produse recondiționate din regiune. Într-un timp foarte scurt, astăzi facem primul pas către internaționalizarea Flip. Avem încredere că putem scala rapid modelul, deoarece clienții au nevoie de aceste servicii.”

În toamna anului trecut, Flip a atras prima investiție de accelerare de la eMAG Ventures, în valoare de 1,5 milioane de euro.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut