Deşi părea că nu mai există spaţiu disponibil în zonă, Autoritatea Portuară din Genova și municipalitatea locală au reușit să găsească două zone de parcare care să poată găzdui până la 270 de vehicule industriale, pentru a preveni blocajele de trafic la intrare în port. Soluția găsită pentru camioane, care însă este provizorie, este împărțită în două zone. Cea mai mare, cu aproximativ 200 de locuri, va fi construită în apropierea terminalului Psa Pra’, care aparține parțial proprietății statului și este administrată parțial de concesionari; cea mai mică, ce cuprinde 70 de locuri, va fi amplasată pe banda de urgență a podului portului.

Utilizarea acestor două zone va fi impusă vehiculelor industriale atunci când docurile vor fi atât de înfundate încât să împiedice accesul vehiculelor în port, cu consecințe și pe drumurile orașului. În acest caz, Autoritatea Portuară va anunța șoferii camioanelor care ies din autostradă să meargă într-una din cele două zone de parcare înainte de a intra în bazinul portuar. Într-o viitoare întâlnire între municipalitate și Port, va fi căutată o astfel de soluţie şi pentru autoturisme.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut