La Romanian Courier&Postal Services Business Awards 2021, organizat de Govnet, Cargus Mobile a fost desemnată cea mai bună aplicație a unei companii de curierat. În plus, achiziția QeOPS din această vară a fost desemnată tranzacția anului, premiul ajungând tot în portofoliul Cargus.

Cea de-a șaptea ediție a Romanian Courier&Postal Services Business Awards 2021 a reunit unele dintre cele mai importante companii naționale și internaționale active în sector, pentru a sărbători și recompensa excelența, orientarea către client, realizările și poveștile de succes din industrie. Premiul pentru cea mai bună aplicație a unei companii de curierat a fost înmânat lui Andei Bucșan, Customer Service Director, Cargus.

“Cargus Mobile App e rezultatul ambiției noastre de a le oferi clienților un instrument inovator, ce îmbunătățește și simplifică experiența de livrare. Recunoașterea primită prin acest premiu ne confirmă că am reușit să creăm un instrument cu adevărat util și extraordinar în domeniu. Este, de asemenea, dovada faptului că inovăm la fiecare pas și că reușim să fim înaintea competiției, un game changer în industria de curierat”, a declarat Anda Bucșan, Director Serviciu Clienți, Cargus.

La începutul lui noiembrie, Cargus a lansat aplicația Cargus Mobile – un instrument nou și funcțional pentru piața de curierat din România – care a venit cu mai multe oportunități de a gestiona procesul de livrare: toate livrările sunt disponibile într-un singur loc, coletul poate fi redirecționat în timp real către un punct Ship&Go, conversațiile cu Cargus Contact Center pot fi realizate direct prin intermediul chatului aplicației etc.

În mai puțin de două luni de la lansare, Cargus Mobile a intrat în top 5 aplicații de business din România, conform Google Play. De asemenea, în Appstore a intrat în top 30 aplicații utilitare și este evidențiată ca o aplicație în trend pentru utilizatorii de sistem iOS.

Până în acest moment, Cargus Mobile a înregistrat peste 16.800 de descărcări, dintre care 11.351 în Google Play și peste 5.500 în Appstore, iar în ultima lună aplicația a fost utilizată pentru localizarea a peste 100.000 de colete.

Pe parcursul provocatorului an 2021, Cargus a decis să își ajusteze modelul de operare, să investească, să se adapteze la noile tendințe și să vină în întâmpinarea nevoilor clienților săi. La începutul lui iunie, Cargus a achiziționat compania QeOPS, pentru a-și consolida serviciile de e-fulfillment și logistică. Tranzacția subliniază interesul companiei față de segmentul de comerț electronic, care se așteaptă să continue trendul ascendent, printr-o creștere de două cifre în următorii ani.

“Achiziția QeOPS ne-a permis sa ne extindem oferta de servicii, oferind clienților noștri servicii de e-fulfillment care să ajute la eficientizarea operațiunilor. Datorită capabilităților și infrastructurii Cargus, precum și soluţiei QeOPS, clienții beneficiază acum de soluții specializate ce le simplifică substanțial activitatea de expediere”, a declarat Anda Bucșan, Customer Service Director, Cargus.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut