Multe benzinării au anunţuri de tipul Euro Diesel 6,84 TL (3,37 lei)“, dar de fapt vând motorină pentru 7,36 TL (3,63 lei) celui care intră în stație. Pentru cei care observă și se opun jocului, angajaţii se apără, dovedind că pe afiş scrie cu litere mult mai mici că „prețul de 6,84 TL se aplică pentru achiziţia a minimum o sută de litri.

Benzinăriile din Turcia îi păcălesc acum pe cetățeni cu diverse trucuri. Dealerii de combustibil care atrag șoferii în stațiile lor cu jocuri de semnalizare afişează cel mai mic preț și vând motorină la cel mai mare preț. Majoritatea șoferilor își umplu rezervoarele cu combustibil scump înainte de a ști chiar că au fost păcăliți.

Cotidianul Sözcü a dezvăluit jaful fraudulos de combustibil din țară, în special din capitala Ankara. Companiile de carburanți încearcă să vâneze clienți cu metoda „posterului fraudulos”. În această metodă, un preț cu 30 până la 40 de cenți sub piață este scris pe un banner de pânză cu caractere mari, iar peste sau sub preț sunt introduse cu litere mult mai mici frazele „pentru achiziții de 100 litri sau mai mult” sau „peste 1.000 TL”. Deoarece prețul ieftin al motorinei este scris cu caractere mari și declarațiile de avertizare sunt scrise cu caractere mai mici, clienții care se concentrează asupra prețului se apropie de pompe și îşi umplu rezervorul. Cu toate acestea, în loc de prețul redus, motorina este dată la prețul normal, care este cu 30-40 de cenți mai mare.

În condiţiile în care rezervorul unui autoturism nu primește mai mult de 50-60 de litri de combustibil, se presupune că aceste semne sunt pentru camionagii, a declarat un angajat al benzinăriei. Cu toate acestea, odată cu percepția prețurilor ieftine, la stație vin mai multe autoturisme decât camioane sau autocare.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut