Din păcate, nu există niciun semn de îmbunătățire a situației privind gazele naturale pentru camioane. Protestul german din august nu a adus nicio reacție din partea autorităților. Între timp, prețurile GNL au crescut la nivelul de 5 euro pe kilogram, iar mai multe țări raportează despre stocurile scăzute din cauza crizei pentru iarnă. Prin urmare, tot mai multe camioane cu gaz ajung să fie trase cu forța pe dreapta.

Printre exemplele reprezentative în acest sens se numără compania germană Reinert Logistic – unul dintre acei transportatori care și-au pus speranțe deosebite în gazul natural, crezând că va fi combustibilul verde al viitorului. Compania a preluat primele vehicule pe gaz în 2019, iar de atunci au fost colectate în parcul auto 400 de astfel de unităţi. Deşi reducerea taxelor guvernamentale a făcut inițial operarea lor cu adevărat atractivă, astăzi exploatarea acestor vehicule nu mai este posibilă din cauza costurilor excesiv de mari.

După cum a raportat revista germană Eurotransport.de, la începutul lunii septembrie, Reinert Logistic a retras deja din uz 80 din cele 400 de vehicule pe gaz – deci vorbim de o cincime dintr-o flotă foarte mare. Ba mai mult, sunt deja anunțați următorii pași de acelaşi tip, planificaţi pentru săptămânile următoare. Compania subliniază că trebuie să o facă treptat, pentru că tragerea pe dreapta a camioanelor pe gaz merge mână în mână cu anularea unor contracte cu clienții.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut