Gebrüder Weiss România, unul dintre jucătorii pieței locale de transport și soluții logistice, mizează, în următoarea perioadă, pe atragerea a tot mai multor clienți pentru serviciul Home Delivery nișat pe livrarea la domiciliu a comenzilor tip cargo (greutate individuală de minim 25 kg), lansat în urmă cu circa 5 ani. Astfel, focusul companiei este direcționat în principal către companii din industria bunurilor albe (electrocasnice), dar și din cea de bricolaj (DIY).

În ceea ce privește perspectiva Gebrüder Weiss România pentru serviciul de livrare la domiciliu, este vizată creșterea portofoliului de clienți în mod sustenabil, fiind targetate companii pentru care contează în principal calitatea serviciului oferit. În acest moment, serviciul Home Delivery este accesat mai ales de către clienții din industria de mobilier, deoarece, prin natura volumului și a greutății bunurilor, acestea nu se pretează a fi livrate prin curierat.

Prin Home Delivery, compania gestionează livrări la nivelul întregii țări și are avantajul de a acoperi principalele nevoi și provocări pe care le ridică transportul de bunuri voluminoase pentru destinatarul final, cum ar fi nevoia ca livrarea să se facă în interiorul locuinței și să fie flexibilă. „Home Delivery a fost, chiar de la lansare, în 2018, un serviciu foarte bine primit în piață, atât de clienți, cât și de destinatarii finali. Aceștia apreciază faptul că beneficiază de livrare la locul de utilizare/domiciliu cu doi livratori, livrări expres (24/48h) și în zilele de sâmbătă. În plus, în cadrul serviciului Home Delivery asigurăm, la cerere, și montaj, instalare, precum și gestionarea retururilor”, a declarat Viorel Leca, Director General al GW România.

În ceea ce privește performanța serviciului de livrare la domiciliu, reprezentantul companiei a subliniat că, în 2022, a fost atins un volum de 128.000 de transporturi, în timp ce tonajul mărfurilor expediate prin serviciul Home Delivery s-a situat la peste 34.000 de tone (2021: 147.500 de transporturi, 33.500 t). Livrările au fost efectuate pe întreg teritoriul țării, prin intermediul rețelei de hub-uri logistice poziționate în mod strategic din punct de vedere geografic, și gestionate de o echipă formată din peste 70 de angajați și o flotă dedicată de aproximativ 40 de camioane.

Potrivit lui Viorel Leca, 2022 a fost caracterizat de o ușoară încetinire a livrărilor pe segmentul Home Delivery, aceasta fiind determinată mai ales de o reașezare a comerțului online. Astfel, 2020 și 2021, ani marcați de pandemie, au înregistrat o creștere puternică a segmentului de comerț online, pentru ca în 2022 să se observe o reașezare a pieței și o creștere a atenției clienților în ceea ce privește achizițiile online. „Pe termen mediu și lung, ne concentrăm pe consolidarea portofoliului de clienți, diversificarea industriilor din care aceștia provin și analizăm oportunitățile privind utilizarea de vehicule electrice pentru livrările la domiciliu”, a încheiat Viorel Leca.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 3 – iulie 2023)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare