Producătorul american de bunuri de larg consum Procter & Gamble (P&G) se așteaptă ca scumpirea materiilor prime și a costurilor de transport să înrăutățească starea grupului american în noul an fiscal.

Grupul american de bunuri de larg consum Procter & Gamble se așteaptă în noul an financiar la poveri de la dolarul puternic și de la costurile ridicate ale materiilor prime și transportului, a anunțat Procter & Gamble vineri la Cincinnati. Creșterea organică este probabil să scadă în 2022/2023 (de la sfârșitul lunii iunie). Gigantul de bunuri de larg consum se așteaptă ca vânzările să crească cu 3 – 5%, după o creștere cu 7% la 80,2 miliarde USD în anul precedent.

Costurile ridicate și dolarul puternic ar trebui să împovăreze Procter & Gamble cu 3,3 miliarde de dolari după taxe, mai ales în prima jumătate a anului, se arată în comunicat. Procter & Gamble intenționează să plătească dividende de peste 9 miliarde de dolari pentru anul fiscal și să răscumpere acțiuni între 6 și 8 miliarde de dolari.

În al patrulea trimestru, vânzările au crescut cu 3%, până la 19,5 miliarde de dolari. Per total, grupul a generat un profit net de aproape 3,1 miliarde de dolari cu mărci cunoscute precum detergentul Ariel, scutecele Pampers sau aparatele de ras Braun, cu 5% mai mult decât cu un an în urmă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare