Până la sfârșitul lui 2023, producătorii auto chinezi au vândut peste 550.000 de mașini în Federația Rusă, captând jumătate din volumul pieței interne. Președintele Camerei de Comerț și Industrie din Rusia, Serghei Katyrin, citat de Izvestia, a remarcat că și companiile indiene, iraniene şi chiar africane, au perspective pe piaţă.

„Producătorii de automobile indieni ar putea foarte bine să câștige un loc pe piața auto autohtonă în segmentul bugetar. Crossover-urile de la Tata Motors pot fi considerate un model promițător pentru Federația Rusă. Anul trecut, au început vânzările de import paralel de mașini iraniene. Astfel, au apărut sedanurile Iran Khodro (IKCO). Un alt producător, Saipa, a anunțat la sfârșitul lui 2023 posibilitatea de a vinde în curând în Rusia”, a spus Serghei Katyrin. Acesta e de părere că, în viitor, pot apărea în Rusia şi mașini din Africa. De exemplu, Uganda este pregătită să furnizeze mașini electrice de la Kiira Motors.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut