ETRMA, Asociația Producătorilor de Anvelope și Cauciuc din Europa, raportează un prim trimestru pozitiv în 2022, cu creșteri anuale ale vânzărilor în aproape toate segmentele de anvelope.

Companiile membre ETRMA au raportat o creștere cu 9% a vânzărilor de anvelope de înlocuire, până la 61,7 milioane de unități – generată în principal de majorarea cu 22% a vânzărilor de anvelope all-seasons.

Între timp, redresarea economică a generat un plus de 10% în vânzările de anvelope pentru camioane și autobuze, până la 3,7 milioane de unități, și un avans de 9% în vânzările de anvelope pentru motociclete și scutere (3,6 milioane de unități).

Doar segmentul agricol a manifestat o evoluţie negativă, înregistrând o scădere cu 7% a vânzărilor de anvelope de înlocuire, la 344 de milioane de unități, ca urmare în principal a „sezonalităţii scăzute” față de primul trimestru din 2021.

ETRMA a remarcat că ritmul de creștere al pieţei în ansamblu a fost încetinit în martie din cauza incertitudinilor și a impactului războiului dintre Rusia şi Ucraina. Fazilet Cinaralp, secretar general al ETRMA, a declarat: „Problemele apărute în aprovizionarea cu materii prime și energie sunt de natură să afecteze volumele vânzărilor şi în lunile următoare. Totuşi sperăm că în curând vom asista la rezolvarea conflictului.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut